معرفی و مشخصات پژو ۲۰۰۸ محصولی از شرکت ایران خودرو | منطقه ماشین

معرفی و مشخصات پژو ۲۰۰۸ محصولی از شرکت ایران خودرو

معرفی و مشخصات پژو ۲۰۰۸ محصولی از شرکت ایران خودرو
معرفی و مشخصات خودروی جدید پژو ۲۰۰۸ محصولی از شرکت ایران خودرو و پژو (ایکاپ) ...

این کراس اوور فرانسوی در سال ۲۰۱۳ میلادی به بازار معرفی شد و نمونه فیس لیفت شده آن در سال ۲۰۱۶ با تغییراتی به ویژه در نمای جلوی ارائه گردید. فرم مشبک جلوپنجره نمونه فیس لیفت محسوس ترین تغییری است که ۲۰۰۸ جدید نسبت به نسخه اولیه به خود دیده است.

در نمای دیگر، افزایش المان های براق و کرومی و البته شکل چراغ هایی LED عقب از دیگر تغییراتی هستند که اعمال شده است. پلتفرم به‌کار رفته در آن PF1 نام دارد که با خودروی پژو ۲۰۸ و ۳۰۱ مشترک است. خودروی مذکور علاوه بر کشور فرانسه در برزیل هم تولید میشود. ۲۰۰۸ با دو پیشرانه بنزینی ۱٫۶ لیتری معمولی و توربو شارژ در اول سال روانه بازار خواهد شد. نمونه ۱٫۶ لیتری چهار سیلندر، توانایی تولید ۱۱۵ اسب بخار قدرت و نمونه ۱٫۶ لیتری توربو شارژ توانایی تولید ۱۶۵ اسب بخار قدرت را دارند. موتور تنفس طبیعی با گیربکس پنج سرعته دستی و یا پنج سرعته خودکار روانه بازار خواهد شد در حالی که نمونه توربو شارژ فقط با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک عرضه میشود.

در داخل اتاق طرح صاف و افقی داشبورد این حس را که در کابینی جادارتر جای گرفته اید تقویت می‌کند. کابین این خودرو با پوششی از چرم آراسته شده و تریم مشکی پیانو و یک صفحه نمایشگر اطلاعات در آن خودنمایی می‌کنند. البته اینها تنها موارد برجسته طراحی آن نیستند، بلکه این کابین از فضایی کافی برای سرنشینان جلو و عقب برخوردار است که همین امر سبب ایجاد یک محیط راحت و کاربردی در آن شده است. نکته کلیدی که در پژو ۲۰۰۸ به چشم می آید راحتی این خودروست و این ویژگی با نوآوری هایی که در کابین آن صورت گرفته کاملا مشهود است؛ از جمله این موارد میتوان به موقعیت مناسب راننده در پشت فرمان و دسترسی آسان او به ابزار و ادوات موجود در داشبورد اشاره نمود.

همچنین وجود یک صفحه نمایشگر لمسی در بخش میانی کنسول، به شما این امکان را میدهد که به راحتی به اطلاعات موجود در آن دسترسی داشته باشید. سیستم میرورلینک و اپل کارپلی – برای اتصال تلفن همراه به خودرو– هر دو از طریق نمایشگر ۷ اینچی لمسی موجود در خودرو قابل دسترسی است. با رفتن به سمت تیپ های گرانتر سطح امکانات افزایش می‌یابد وآپشن هایی همانند سقف پانورامیک و حجم بیشتر استفاده از روکش چرمی در اختیار خریدار قرار میگیرد. یکی دیگر از آپشن های مهم در ۲۰۰۸ ،سیستم گریپ‌کنترل است که آن را در خودروهای گران قیمت تر از ۲۰۰۸ دیده بودیم. بر اساس این سیستم با انتخاب نوع سطحی که راننده روی آن میراند، خودرو به صورت هوشمند سیستم حرکتی و پایدارکننده مناسب با آن مسیر را انتخاب مینماید. این محصول از سیستم ترمز فعال شهری، سیستم کمکی پارک و سراشیبی نیز بهره می‌برد.

کراس‌اوور خوش‌قیمت

با ترکیب نیرومندی، پختگی، کیفیت بالا و طراحی دقیق، پژو ۲۰۰۸ شاسی‌بلند کامپکت، یک تجربه منحصربفرد را به شما پیشنهاد می‌کند.

وقتی در صندلیِ راحت ‌ پژو ۲۰۰۸ می‌نشینید، i-Cockpit پژو را در چهارچوبی شیشه‌ای می‌یابید. فضاهای داخلی از طراحی مدرن و متناسبی برخوردارند که با استایل بیرونی ماشین همخوانی دارد. پانل ابزار که مجهز به دریچه‌هایی به شکل چشم‌گربه است، خطوط ایرودینامیک و گرافیکی را به هم می‌پیوندد. همه عناصر به‌کاررفته، نشانه‌هایی از دقتی در خود دارند که در همه جزئیات به‌کاررفته است. از میزان آراستگی قسمت مسافران شگفت‌زده می‌شوید؛ تنظیمات دقیق آن، مواد اولیه را با حسی قوی نمایش می‌دهند که همه از منحصربه‌فردهای نوع خودشان در ماشین‌های SUV هستند.

طراحی پر شور و شوق

پژو ۲۰۰۸ شاسی‌بلند کامپکت یک حضور پرجرأت است. هم نوآورانه است و هم قدرتمند. خصوصیات خودروهای شاسی‌بلند را دارد و با قدرت و نیرومندی آراسته‌شده است. پهنای باله‌ها، خطوط عمودی جلوپنجره و زه‌ها، چهارچوب اصالت طرح بدنه را شکل می‌دهند و هم‌زمان موج خطوط اسپویلرها و تریم صندوق‌عقب به آن شکوه می‌بخشند. فناوری‌های متنوع موجود مانند ، اتصال‌های دیجیتال و امنیت، با حس شما ترکیب می‌شوند تا تجربه رانندگی منحصربه‌فرد و مسحورکننده‌ای خلق کنند.

ماجراجوی جاده‌ها

پژو ۲۰۰۸ جدیدِ شاسی‌بلند، با ظاهر پویایش شما را ترغیب می‌کند به سراغ ماجراجویی بروید. ظاهرقدرتمند و شخصیت پژو ۲۰۰۸ جدید شاسی‌بلند، مدیون چراغ‌های عقب « قرمز مات » جدیدی است که از مدل GTi 308 وام گرفته‌شده است. جزئیات این خودرو، پشتوانه توانایی آن برای مواجهه با هر چیزی در انواع جاده‌ها است. فاصله بیشتر از زمین، نوار آب‌بندی پنجره، سازه سقف، تریم صندوق‌عقب و اسپویلرها، همه گواهی بر هویت باصلابتش هستند.

پیمان پژو ۲۰۰۸ با شما

وزن کمتر به نسبت رقبا و تقسیم درست آن، دو نقطه قوت پژو ۲۰۰۸ هستند. موتور THP165 را هم باید به این قابلیت‌ها افزود که برای هر نوع استفاده‌ای طراحی‌شده‌اند و با آن به قدرت بالاتر در دور موتور پایین و کنترل بالای مصرف سوخت و تولید دی‌اکسیدکربن می‌رسید. همچنین با جعبه‌دنده شش سرعته AT6 III ، تعویض دنده‌های آن به سرعت ، راحتی و نرمی انجام می‌شود.

رانندگی جذاب و هیجان‌انگیز، طراحی باوقار و کیفیت بی‌کم‌وکاست، پیمان پژو با شما هستند و دلیل بخشی از احساسی که هر خودروی پژو برمی‌انگیزد. پژو ۲۰۰۸ جدید شاسی‌بلند که در میان شاسی‌بلندهای کوچک یا کامپکت منحصربه‌فرد است، تجسم این ارزش‌هاست. بگذارید توسط طراحی دقیق و قدرت این خودرو مسحور شوید.

* نمای ظاهری چشمگیر

- چراغ‌های پیشرفته مشکی کروم
- چراغ‌های عقب ۳D LED با طراحی الهام گرفته شده از پنجه شیر
- اگزوز اسپرت
- گارد زیرین اسپرت جلو و عقب

* فناوری TPH

- کسب عنوان موتور سال برای ۸ سال پیاپی
- ۱۶۳ اسب بخار در دور موتور ۶۰۰۰
- ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور در دور موتور ۱۴۰۰
- فناوری توربوشارژ TWIN SHIFT
- وزن کمتر برای چابکی بیشتر
- گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته با فناوری QUICK SHIFT

* تجربه رانندگی با فناوری I-COCKPIT

- فرمان کوچک و اسپرت
- صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی
- دوربین عقب

از پژو ۲۰۰۸ نباید انتظار یک خودروی شاسی بلند تمام عیار را داشته باشد زیر ابعاد آن طول /عرض/ ارتفاع: (۴۱۵۹/۱۷۴۰/۱۵۵۶) میلی‌متر و فاصله بین دو محور جلو و عقب: ۲۵۳۸ میلی‌متر است. یعنی حدودا در ابعاد لیفان ایکس ۵۰ ...

درباره نویسنده

Mr-Ali

12 نظر

  1. تاریخ: ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ در ۲۲:۴۰
    نویسنده: فرهام

    این معرفی بود یا تیزر تبلیغاتی ؟

    پاسخ دهید

  2. تاریخ: ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ در ۲۳:۰۴
    نویسنده: امین

    خدا کنه فقط حیثیت شرکت پژو رو زیر سوال نبرن با ماشیناشون

    پاسخ دهید

  3. تاریخ: ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ در ۲۳:۴۵
    نویسنده: م.رشیدی

    هر چیزی قیامتی داره،
    اصلا نود میلیون نمی ارزه،
    این همه به خاطر حفظ صنعت خودرو به مردم فشار آوردن و همه چیز رو دو تا یه برابر قیمت به مردم فروختند مه حالا شاهد مونتاژ خودرو فرانسوی با دو برابر قیمت جهانی و بدون سانروف و … غیره باشم که خدای نکرده بازار ماشین های چینی خراب نشه.
    اینم از خودرو ساز ملی حمایت شده …

    پاسخ دهید

  4. تاریخ: ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ در ۰۹:۱۱
    نویسنده: امیر سالار

    این ماشین تو اروپا ماشین فقرا هست ولی تو ایران قراره پول دارها سوار بشن خدایا چرا مگه ما چه گناهی کردیم

    پاسخ دهید

  5. تاریخ: ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ در ۱۰:۵۷
    نویسنده: Man

    خدایش از رو عکس نمیشه نطر قطعی داد باید بیاد بیرون از نزدیک دیدش ولی ظاهرا ماشین بزرگی بنطر نمیاد

    پاسخ دهید

  6. تاریخ: ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ در ۱۱:۲۱
    نویسنده: آرمان

    نمیدونم چرا تو عکسا اندازه ی توسان و اسپورتیجه، ولی تو واقعیت اندازه ی ساندرو 😐

    پاسخ دهید

    • تاریخ: ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ در ۰۷:۵۳
      نویسنده: Tambrey

      Your cranium must be pritocteng some very valuable brains.

      پاسخ دهید

  7. تاریخ: ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ در ۱۲:۱۰
    نویسنده: محمد

    سلام
    من این‌ماشینو توی نمایشگاه دیدم. اولین‌چیزی که باعث حیرت میشه کوچک بودن این ماشینه دقیقا یک ۲۰۶ باد کرده. برای درک بهتر داستان سه سانتی متر کوچکتر از ساندرو استپ‌وی و ۵ سانتی متر از تیوولی ..به هیچ عنوان‌یک‌ماشین‌شاسی حتی کوچک نیست. انقدر بد مونتاژ شده که انگار سوار یک‌ماشین دهه ۶۰ نشسته اید.تودوزی فاجعه است. متاسفانه سانروف را از این ماشین به همراه چند اپشن مهم دیگه هم حذف شده است.اصلا خودروی جاداری نیست. قبل از خرید حتما یک نمونه‌واقعی از این ماشینو ببینید.چرا ایران‌خودرو یک‌ماشین شکست خورده را با بدترین شکل مونتاژی میخواد به مردم غالب کنه.باور کنید ارزش خرید نسبت به امکاناتش نداره.

    پاسخ دهید

    • تاریخ: ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ در ۰۸:۰۲
      نویسنده: Sherlyn

      It’s posts like this that make surfing so much pluesare

      پاسخ دهید

  8. تاریخ: ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ در ۱۲:۱۱
    نویسنده: وحید

    جالبه ولی رنو کپچر فکر کنم بهتر باشه.البته قیمت کپچرم بالاتره

    پاسخ دهید

  9. تاریخ: ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ در ۰۸:۴۱
    نویسنده: مزایدات

    ممنون اطلاعات خوبی بود. لطفا اگر اطلاعات کامل تری دارید در سایت قرار
    دهید

    پاسخ دهید

ارسال دیدگاه