بررسی لندروور رنج روور ولار، خودرویی برای صحرا | منطقه ماشین

بررسی لندروور رنج روور ولار، خودرویی برای صحرا

بررسی لندروور رنج روور ولار، خودرویی برای صحرا

کابین به دلیل صفحه‌های نمایشگر لمسی شیشه‌ای به نظر می‌رسد. صفحات نمایشگر لمسی و کنترل‌‌گرهای آن نمای جالب و براقی به درون خودرو بخشیده است.

این روزها ولار چندان ناآشنا به نظر نمی‌رسد. در نمایشگاه‌ها و نمایندگی‌های فروش جهان معرفی شده و نظرات مثبت را به خود جلب کرده است. خودروئی جنجالی که در فاصله بین لندروور و رنج روور قرار می‌گیرد.

ولارهای انگلیسی بزرگتر از مدل‌های اووک و کوچکتر از مدل‌های اسپورت هستند. این مدل‌ها از پلت‌فرم‌های جدید لندروور بهره می‌برند که در پیشتر در جگوار جگوار اف- پیس دیده شده است. این موضوع می‌تواند شفافیت بیشتری را در خصوص سایز خودرو برایتان ایجاد کند.

خودروی گرانی است و به همان اندازه ارزش دارد. لوکس است و با این اوصاف قابلیت های آفرودی زیادی را در خود پنهان کرده است. به همین دلیل رقیب خوبی برای جگوار محسوب می‌شود. ولار از نظر سایز در جایگاهی بین بی‌ام‌و x4 و x6 یا بین دو مدل GLC و GLE و بالاتر از آئودی Q5 قرار می‌گیرد.

ظاهرش نرم و چابک است و فضای خوبی برای گذران زمان رانندگی دارد. این فضا در هنگام حرکت روی نواحی آفرودی بیشتر خود را نشان می‌دهد. ولار ذاتا سریع محسوب می‌شود و این موضوع نیز خود را در ظاهر نشان می‌دهد. کاهش ارتفاع سقف، فرمت ویژه نمای عقب و دیگر گزینه‌های ظاهری نیز این حس سرعت را به شما القاء می‌کنند.

سطح خودرو بیش از حد صاف و صیقلی به نظر می‌رسد. در نمای جلوی خودرو این صافی در کنار خطوط جانبی، جلو پنجره، لامپ‌ها و سپرها بیشتر جلوه می‌کند. هرچند نمای عقبی این کراس‌اوور جعبه‌ای‌تر از رقبای خود است اما هنوز هم نمایی از آنچه که از یک کراس‌اوور کوپه تعریف می‌شود را ارائه می‌کند. با این وجود شکل کلی خودرو جالب و هیجان‌انگیز ارائه شده است.

کابین به دلیل صفحه‌های نمایشگر لمسی شیشه‌ای به نظر می‌رسد. صفحات نمایشگر لمسی و کنترل‌‌گرهای آن نمای جالب و براقی به درون خودرو بخشیده است. تودوزی‌های متنوعی برای این خودرو در نظر گرفته شده که می‌تواند سلیقه خیلی‌ها را تامین کند.

درباره نویسنده

Mr-Ali

ارسال دیدگاه