معرفی دی‌اس ۷ کراس‌بک ۲۰۱۸ | منطقه ماشین

معرفی دی‌اس ۷ کراس‌بک ۲۰۱۸

معرفی دی‌اس ۷ کراس‌بک ۲۰۱۸

در ۳ سال اخیر یک برند تازه، متفاوت و با سابقه دیرین و تاریخچه کهن پای به بازار ایران گذاشته که در عین لوکس بودن حسی متفاوت را ارائه می‌کند و ...در ۳ سال اخیر یک برند تازه، متفاوت و با سابقه دیرین و تاریخچه کهن پای به بازار ایران گذاشته که در عین لوکس بودن حسی متفاوت را ارائه می‌کند و کارشناسان بازار به آن لقب خودروی لاکچری به سبک فرانسوی داده‌اند. دی‌اس که زیرشاخه لوکس‌ساز سیتروئن است و از سال ۲۰۱۴ حضور مستمری در بازار ایران دارد، اخیرا قرار است با عرضه یک شاسی‌بلند متوسط و لوکس با نام ۷ کراس‌بک، به سازندگان قدیمی خودروهای لوکس حاضر در بازار ایران اعلام خطر کرده است. در واقع با ورود ۷ کراس‌بک به بازار، باید شاهد یک نبرد تمام‌ عیار شرقی-غربی در بازار ایران بین لکسوس، ب.ام.و، دی‌اس و احتمالا جگوار لندروور باشیم.

البته DS7 کراس‌بک همچنان فرانسوی است، با همان سبک و سیاق خارج از عرف‌ اما واقعا زیباست. چه در نمای ظاهری و چه در بخش فنی این مدل بالاترین حد توان مهندسان فرانسوی را با خود به ایران آورده تا با لکسوس NX، ولوو XC60، ب.ام.و X1 و رنجروور ایووک برای کسب بیشترین سهم از بازار ایران به رقابت بپردازد. این خودروی مجلل که از شش ویژگی جذاب برخوردار است گویا قرار شده با قیمتی ۳۰۰ میلیون تومانی در بازار عرضه شود. مهم‌ترین ویژگی دی‌اس بدون هیچ شکی طراحی خاص آن است. جلوپنجره عریض DS7 کراس‌بک اما با نام دریچه خورشید در تلفیق با چراغ‌های جلو حسی از شکوه را ارائه می کند. DS خساست به خرج نداده و با کروم خالص بخش جلو را جلا داده تا ترکیب کلی پوزه جلو به گیراترین شکل ممکن درآمده و بتواند نظر لوکس‌سواران را جلب کند.

چراغ‌های عقب این خودرو نیز که به شعله بنفش مشهورند، زیبایی حیرت‌انگیزی دارند. یک نوار کرومی عریض دورتادور چراغ‌ را احاطه کرده و لوگوی دی‌اس هم به شکل زیبایی درون نوار باریک چراغ‌های عقب جاسازی شده است. این چراغ‌ها را شرکت مشهور مگنتی مارلی ایتالیا ساخته و عملکرد بی‌نظیری دارند. در بخش داخلی نیز کنسول مرکزی و کابین تلفیقی از حس لاکچری و تکنولوژی‌های پیشرفته است. شما هنگام سواری با DS7 کراس‌بک جز سطوح چرمی، حاشیه‌کاری کرومی، تودوزی اصیل و مخمل و چوب، در کابین فقط یک چیز می‌بینید و آن تکنولوژی است.

موتور بنزینی دی‌اس یک نمونه پرقدرت و پاک است که به مدد یک موتور با حجم ۱۶۰۰ سی سی توربو ۱۶۵ اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار دهد و در عین حال مصرف سوختی کمتر از ۷ لیتر را در هر ۱۰۰ کیلومتر به ثبت رساند. جعبه‌دنده ۷ سرعته این خودرو هم با شعار دقت در عین سرعت عمل، راندمان بالا و بسیار جالبی دارد. جدای از اهرم تعویض دنده عجیب و پیشرو ۷ کراس بک، دی‌اس برای خودروی پرچمدار خود یک جعبه‌دنده دو کلاچه و ۷ دنده با دقت بالای تعویض و سرعت فراوان تدارک دیده تا نیروی موتور با بیشترین بهره‌وری به چرخ‌ها برسند.

درباره نویسنده

Mr-Hossein   بنیان‌گذار , موسس و مدیر ارشد شرکت و سایت منطقه ماشین

ارسال دیدگاه